olympic logoolympic logo
+48 33 854 43 33

REGULAMIN HOTELU SPA & WELLNES OLYMPIC ****

REGULAMIN HOTELU SPA & WELLNESS OLYMPIC ****


§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując tych czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Olympic SPA & Wellness.

3. Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu oraz w każdym pokoju.

4. Regulamin Kompleksu SPA & Wellness, który jest częścią hotelu, dostępny jest przed wejściem do strefy wellness.

5. Opiekunem Gościa jest Recepcja hotelowa, tel. wew. 333.


§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.

2. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.

3. Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić do godz. 9:00 w dniu wymeldowania. Hotel uwzględni je w miarę dostępności pokoi.

4. Hotel może odmówić przedłużenia pobytu w przypadku nieuregulowania opłat lub nieprzestrzegania regulaminu.

5. Gość może przedłużyć pobyt za dodatkową opłatą zgodnie z obowiązującą stawką dobową.


§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą zameldowania jest okazanie dokumentu tożsamości i podpisanie karty meldunkowej.

2. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom.

3. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do 22:00.

4. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który rażąco naruszył regulamin.

5. Hotel pobiera preautoryzację karty lub depozyt gotówkowy (należność za cały pobyt + 200 zł/doba).

6. W przypadku nieodwołania rezerwacji – opłata za pierwszą dobę lub całość, zgodnie z warunkami oferty.

7. Rezygnacja w trakcie doby nie skutkuje zwrotem opłaty za tę dobę.


§4 USŁUGI I USŁUGI DODATKOWE

1. Hotel świadczy usługi zgodnie z kategorią i standardem.

2. Zastrzeżenia dotyczące jakości usług należy zgłaszać do Recepcji.

3. Hotel zapewnia: komfortowy wypoczynek, bezpieczeństwo, profesjonalną obsługę, sprzątanie i naprawy w obecności Gościa (lub podczas jego nieobecności), sprawną obsługę techniczną.

4. Bezpłatne usługi na życzenie: informacje, budzenie, depozyt, przechowanie bagażu, zamawianie taxi.

5. Dostęp do SPA & Wellness – bezpłatny, o ile nie zaznaczono inaczej.

6. Łóżeczko dziecięce – bezpłatne na życzenie.


§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci do 12 lat pod nadzorem opiekunów – odpowiedzialność za szkody po stronie opiekunów.

2. Gość odpowiada za uszkodzenia, zniszczenia i zanieczyszczenia – hotel może obciążyć kartę kredytową. Cennik stanowi załącznik nr 1.

3. Naruszenie regulaminu skutkuje możliwością odmowy dalszych usług i obowiązkiem opuszczenia hotelu.

4. Gość powinien: wyłączyć sprzęty, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć drzwi.

5. Hotel ma prawo zastawu na rzeczach Gościa w przypadku braku płatności.

6. Nieuzasadnione użycie ROP – kara 500 zł + mandat służb ratunkowych.


§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

1. Hotel odpowiada za rzeczy Gościa zgodnie z kodeksem cywilnym.

2. Szkody należy zgłaszać niezwłocznie.

3. Odpowiedzialność za wartościowe przedmioty tylko w przypadku oddania do depozytu.

4. Hotel może odmówić przyjęcia do depozytu rzeczy o dużej wartości.

5. Hotel nie odpowiada za pojazdy i zwierzęta pozostawione na parkingu.


§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Rzeczy pozostawione w pokoju są odsyłane na koszt Gościa. Bez dyspozycji – przechowanie przez 3 miesiące, potem przechodzą na własność hotelu. Żywność – 24 godziny.


§8 CISZA NOCNA

1. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 7:00.


§9 REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczące jakości usług przyjmuje Recepcja.

2. Reklamacje należy składać niezwłocznie po zauważeniu uchybień.


§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Małe psy i koty akceptowane za opłatą – na smyczy i z obowiązkiem sprzątania nieczystości.

2. Zakaz palenia tytoniu w całym hotelu.

3. Zakaz przechowywania niebezpiecznych materiałów, broni, amunicji.

4. Dane osobowe przetwarzane zgodnie z RODO. Monitoring w częściach wspólnych i na parkingu. Administrator: Centrum Sportowo-Rekreacyjne „Zawodzie” Sp. z o.o., kontakt: ado@hotelolympic.pl.

5. Zakaz akwizycji, sprzedaży obnośnej i działalności hazardowej.

6. Zakaz nadmiernego hałasu, nieprzyjemnych zapachów i zakłócania pobytu innych Gości.

7. Zakaz dokonywania zmian w wyposażeniu pokoi poza nieznacznym przestawieniem mebli.


Dyrekcja Hotelu Olympic SPA & Wellness